Generelle vilkår og betingelser ved handel med TouchRepair® ApS
Disse generelle vilkår og betingelser gælder, når du som forbruger (”kunden”) indleverer en enhed til reparation samt færdes i vores forretning(er) (“butikken”) ejet af TouchRepair® Aps (”TouchRepair ApS”). Samme vilkår er gældende ved udkørende reparationer.
- Generelt
Kunden tilkendegiver ved indgåelse af enhver handel med TouchRepair® ApS, at denne er myndig jf. gældende lovgivning.
- Pris
Alle reparationspriser kan variere fra dag til dag.
- Indlevering
3.1. Kunden skal, hvis de ønsker, at beholde det indhold, der er på deres enhed, tage en sikkerhedskopi af enheden inden indlevering og TouchRepair® ApS tager ikke ansvar for eventuelt mistet indhold.
3.2. Indlevering foregår fysisk i butikken.
3.3. TouchRepair ApS forbeholder sig retten til at afvise enhver reparation.
- Betaling
4.1. Betaling sker ved endt reparation, dog kræves forudbetaling ved bestillingsvarer.
4.2. Kunden kan betale med følgende betalingskort: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og JCB samt kontanter og MobilePay.
- Udlevering
5.1. Kunden kontaktes efter endt reparation, medmindre andet er aftalt, hvorefter denne kan afhente enheden.
5.2. Udlevering sker fysisk i butikken.
5.3. Udlevering kan kun ske til den kunde der indleverer enheden og der skal fremvises billed-ID.
5.4. Afhentes enheden ikke af kunden inden for 3 måneder, så overgår ejerskab af enheden til TouchRepair ApS.
6. Udkørende service / onsite reparation
6.1. Ved forgæves besøg, faktureres “no show” gebyr på 625.- inkl. moms
6.2. Aftalte tidspunkter er altid ca. tidspunkter. Bliver vi meget forsinkede (mere end 30 min.) giver vi selvfølgelig besked.
6.3. Ved onsite reparation skal enheder / enhederne ligge klar til aftalt tidspunkt. Ligger enheden / enhederne ikke klar, faktureres ventetid til gældende timepriser.
6.4. Ved onsite reparation hos erhvervskunder, er kørsel gratis i Storkøbenhavn. Kørsel udenfor Storkøbenhavn koster 400.- inkl. moms.
7. Garanti
7.1. TouchRepair®
7.2. Funktionalitetsgarantien omfatter den reparerede del.
7.3. Fejl eller mangler på enheden som følge af reparationen, skal snarest muligt efter opdagelse rapporteres til butikken, hvor reparationen er udført.
7.4. Garantien frafalder, hvis enheden har lidt overlast.
7.5. Garantien frafalder, hvis enheden er væskeskadet.
7.6. Garantien frafalder ved reparationer foretaget af andre end TouchRepair® ApS.
7.7. TouchRepair® ApS yder ikke garanti på panserglas eller effekten af disse.
- Klage adgang
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Telefonnummer: 41 71 50 00
E-mail: [email protected]
- Force Majure
TouchRepair® ApS er ikke ansvarlig for omstændigheder uden for TouchRepair ApS’s kontrol.
- Kundeoplysninger
Personfølsomme oplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer og e-mail der bliver registreret i forbindelse med køb og salg på webstedet behandles forsvarligt og ingen oplysninger videregives til tredjemand.
- Forbehold
TouchRepair® ApS tager forbehold for tastefejl, prisændringer og tekniske fejl, der kan forekomme på webstedet.
- Rettigheder
Webstedet og alt dets indhold ejes af TouchRepair® ApS, hvorfor billeder, grafik, design, layout og informationer om produkterne samt andet indhold ikke må kopieres eller anvendes uden forudgående skriftligt samtykke fra TouchRepair® ApS.
- Ændringer af de generelle vilkår og betingelser
Andet:
Apple, iPad, iPhone, iPod touch, iTunes og Mac er varemærker tilhørende Apple Inc. og registreret i USA og andre lande.
TouchRepair® ApS forbeholder sig til enhver tid retten til at ændre de generelle vilkår og betingelser.