Vælg en side

Generelle vilkår og betingelser ved handel med TouchRepair ApS

Disse generelle vilkår og betingelser gælder, når du som forbruger (”kunden”) indleverer en enhed til reparation samt færdes i vores forretning(er) (“butikken”) ejet af TouchRepair Aps (”TouchRepair ApS”).

  1. Generelt

Kunden tilkendegiver ved indgåelse af enhver handel med TouchRepair ApS, at denne er myndig jf. gældende lovgivning.

  1. Pris

Alle reparationspriser kan variere fra dag til dag.

  1. Indlevering

3.1. Kunden skal, hvis de ønsker, at beholde det indhold, der er på deres enhed, tage en sikkerhedskopi af enheden inden indlevering og TouchRepair ApS tager ikke ansvar for eventuelt mistet indhold.

3.2. Indlevering foregår fysisk i butikken.

3.3. TouchRepair ApS forbeholder sig retten til at afvise enhver reparation.

  1. Betaling

4.1. Betaling sker ved endt reparation

4.2. Kunden kan betale med følgende betalingskort: Visa/Dankort samt internationale betalingskort såsom Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og JCB samt kontanter.

  1. Udlevering

5.1. Kunden kontaktes efter endt reparation, medmindre andet er aftalt, hvorefter denne kan afhente enheden.

5.2. Udlevering sker fysisk i butikken.

5.3. Udlevering kan kun ske til den kunde der indleverer enheden og der skal fremvises billed-ID.

5.4. Afhentes enheden ikke af kunden inden for 3 måneder, så overgår ejerskab af enheden til TouchRepair ApS.

b og salg på webstedet behandles forsvarligt og ingen oplysninger videregives til tredjemand.

 

  1. Garanti

6.1. TouchRepair ApS yder to års funktionalitetsgaranti på reparationen, hvis der anvendes originale eller original kvalitets reservedele, anvendes kopi reservedele, yders der 6 måneders garanti fra udleveringstidspunktet.

6.2. Funktionalitetsgarantien omfatter den reparerede del samt alle dele som berøres i forbindelse med reparationen.

6.3. Fejl eller mangler på enheden som følge af reparationen, skal snarest muligt efter opdagelse rapporteres til butikken, hvor reparationen er udført.

6.4. Garantien frafalder, hvis enheden har lidt overlast.

6.5. Garantien frafalder, hvis enheden er væskeskadet.

6.6. Garantien frafalder ved reparationer foretaget af andre end TouchRepair ApS.

  1. Montering af panserglas

7.1. Montering af panserglas er gratis, hvis enten enheden eller panserglasset er købt hos TouchRepair ApS.

7.2. TouchRepair ApS yder ikke garanti på panserglas eller effekten af disse.

  1. Klageadgang

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens vej 35

2500 Valby

Telefonnummer: 41 71 50 00

E-mail: kfst@kfst.dk

  1. Force Majure

TouchRepair ApS er ikke ansvarlig for omstændigheder uden for TouchRepair ApS’s kontrol.

  1. Kundeoplysninger

Personfølsomme oplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer og e-mail der bliver registreret i forbindelse med køb og salg på webstedet behandles forsvarligt og ingen oplysninger videregives til tredjemand.

  1. Forbehold

TouchRepair ApS tager forbehold for tastefejl, prisændringer og tekniske fejl, der kan forekomme på webstedet.

  1. Rettigheder

Webstedet og alt dets indhold ejes af TouchRepair ApS, hvorfor billeder, grafik, design, layout og informationer om produkterne samt andet indhold ikke må kopieres eller anvendes uden forudgående skriftligt samtykke fra TouchRepair ApS.

  1. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser

TouchRepair ApS forbeholder sig til enhver tid retten til at ændre de generelle vilkår og betingelser.

Tilmeld dig ventelisten We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email We won't share your address with anybody else.